000 | 00876nrm a2200169 i 4500 | ||
---|---|---|---|
997 | 0 | 0 |
_dData non definida (008date1) ; Data non definida (260) _e1 |
008 | 250209s sp ||||| |||| ||| ||spa d | ||
024 | _aXogo Matemático | ||
080 | _a79 | ||
240 | _aXogo Matemático | ||
245 | _aXogo Matemático | ||
500 | _aXogo para practicar operacións matemáticas. | ||
505 | _aUn taboleiro hexagonal con teclas de 6 cores e 12 dados ( dous de cada cor) | ||
520 | 3 | _aCada xogador tira os seus 2 dados no seu turno e deberá buscar unha operación que facer cos resultados obtidos nos dados (explo se sae 5 e 3 pode facer. 5-3=2, ou 5+3=8, e levantará a tecla do seu taboleiro que represente o resultado que obteña). Gaña o xogador que primeiro consiga levantar as 10 teclas do seu taboleiro. | |
521 |
_aPRI12 _aPRI34 _aTER |
||
600 |
_aMatemáticas _9249550 |