000 -CABECEIRA |
Campo de control de longitud fija |
00876nrm a2200169 i 4500 |
INFORMACIÓN XERAL |
Códigos de información de lonxitude fixa |
250209s sp ||||| |||| ||| ||spa d |
OTROS IDENTIFICADORES |
Número normalizado ou código |
Xogo Matemático |
CDU |
CDU |
79 |
TÍTULO UNIFORME |
Título uniforme |
Xogo Matemático |
MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Xogo Matemático |
NOTA XERAL |
Nota xeral |
Xogo para practicar operacións matemáticas.
|
NOTA DE CONTIDO |
Nota de contido |
Un taboleiro hexagonal con teclas de 6 cores e 12 dados ( dous de cada cor) |
RESUMO |
Resumo |
Cada xogador tira os seus 2 dados no seu turno e deberá buscar unha operación que facer cos resultados obtidos nos dados (explo se sae 5 e 3 pode facer. 5-3=2, ou 5+3=8, e levantará a tecla do seu taboleiro que represente o resultado que obteña). Gaña o xogador que primeiro consiga levantar as 10 teclas do seu taboleiro. |
DESTINATARIOS |
Nota de audiencia |
1º-2º Primaria |
-- |
3º-4º Primaria |
-- |
5º-6º Primaria |
MATERIA--NOME DE PERSOA |
Nome de persoa |
Matemáticas |
-- |
249550 |
REFERENCIA ILS ANTERIOR |
-- |
Data non definida (008date1) ; Data non definida (260) |
-- |
1 |